Thursday, June 25, 2009

Melawan Kesepian..

Haluuuu..

Perghh tajuk je dah macam lagu Dato Siti Nurhaliza..Okies saya ada 1001 satu sebab mengapa saya meng'vakum' kan diri beberapa minggu ni..


  • My dad as some of u know, yang tak tau saya bgtau..My dad menghidap colon cancer since last year..he have go through kimoterapi proses for 6 times last year but on may this year doc kate cancer die dtg balik and even worse. So doc nasihatkan supaya go for operation which he have to cut his colon..x byk..sket je..so last week on friday die dah selamat menjalani pembedahan and skang dah balik rumah pun. After sembuh luka pembedahan tu die kene buat kemoterapi balik...ohhhh its a longggggg way to go...
  • Secondly saya baru selesai menghadapi mid-term exam and presentation. Super penat sbb sebelum exam and presentation saya perlu berulang-alik ke hospital, uruskan rumah, adik2 and etc. exhausted. Exam was ok but presentation was a bit teruk..focus lari.
  • Menyelesaikan beberapa masalah peribadi. Mencari diri. sight...proses paling rumit dalam hidup..seriouslyy.
  • Lambakan kerja di pejabat sebelum 'handover' on this Friday. Yeay this friday my last day!! seronok plus sedih jugak sbb dah 2 setengah tahun kerja dekat situ..finally, saya akan ke tempat lain jugak. Biasalah setiap yang bertemu pasti berpisah kan.

So itulah yang melanda hidup saya lately ni sehingga saya terpaksa mengabaikan dunia blog sebentar. Terima kasih pada semua yang memberi kata-kata semangat pada saya.





3 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

kita doakan siti be strong & take care of urself ok ... ;-)

Cutie Pie Lulabi said...

Kak Diana: Thank You kak..u take care too k. ;-)

haifaarah said...

chaiyokk girl...

the best word utk awk..

REDAH AJEE...hehe