Sunday, September 26, 2010

Banner mengarut..

Hello Readers,


Kalau korang semua pernah ngan artikel iklan mengarut yang pernah saya taip last year this time around pun ada lagi iklan mengarut yang saya jumpe. Actually banyak iklan mengarut camni boleh kite nampak tepi jalan..saya selalu nak ambik gambar banner2 ni tapi tak berkesempatan..kang sibuk nak shoot kang tak pasal-pasal cium bontot kereta depan atau untuk buatkan lebih tragis boleh jadi terjunam dalam gaung longkang..ahahaha..lawak la sgt

Maka, semasa saya sedang terkocoh-kocoh untuk mengambil baju raya saya 2 hari sebelum raya tempohari saya jumpa banner iklan ni...rasa macam nak turunkan je..atau setidak-tidaknya telefon number yang terpampang tu, sbb iklan camni x berfaedah dan hanya mendatangkan kemudaratan terutamanya untuk orang yang sedang pokai mcm saya ketika itu..:-) tapi terima kaseh buat drama melayu dan iklan kerajaan serta artikel di suratkhabar yang menyedarkan saya ni ah long kang aku tak bayar abes umah mak aku kene baling cat merah, abes kete aku kene pecah abes sume keturunan aku termasuk tunang aku kene ugut..emo x bertempat, PMS ke aku ni

Maka lagi janganlah kita mudah terpedaya ngan iklan ni..kang aku nak usha ada x pinjaman raya,pinjaman kahwin (oh itu aku sign up dulu) ahahahahha..tempat paling selamat nak pinjam duit di mana kalau korang x dapat byr pun diaorang x cari korang, gi lah try PTPTN..heheh..smpai skang x abes byr lagi..eh tapi gue bayar setiap bulan tau kalau x mak boss a.k.a mak saya marah wooo...bagus kan..

Thank you for reading..

Regards,



No comments: