Wednesday, January 21, 2009

Mulai Hari Nie...

  1. Mulai Hari ni saya x kan minum air manis-manis lagi dah baik di kedai, rumah atau office..saya hanya akan minum air kosong walau di mana-mana..sbb saya dah gumuk..
  2. Mulai hari ni saya x kan masuk lambat ke office lagi..saya akan tiba di office sebelum jam 9 pagi..sbb saya x nak parking jauh-jauh..penat jalan
  3. Mulai hari ni saya akan pastikan saya shampoo rambut saya setiap hari Isnin, Rabu dan sabtu..skarang saya cume basuh hurmm seminggu sekali je kot..hahahhaa
  4. Mulai hari ni saya x kan beli-belah dah..saya nak simpan duit.
  5. dan mulai hari ni..saya nak jadi orang yang berani dlm buat decision..saya nak tentukan hidup saya sendiri..saya akn buat decision jugak..baik atau buruk saya akn tanggung
  6. Lastly mulai hari ni saya akan hadapi sume masalah hidup saya tanpa rungutan dan tangisan...saya nak jadi brave..so sape2 yg pernah terima call tangisan saya..pasni x de dah kot..hehehehehe..kalau ada gak..korang layannnnn je la..kang masuk hospital tampoi plak Cik Cutie Pie Lulabi ni.. ; )

No comments: