Monday, April 20, 2009

Shooooopping Time!!



Last Saturday, Went to Pavillion..just for window shopping and lunch kat sana aje. But then it end up ngan shopping yang menyebabkan damage kepada purse my mom..kahkahkah..Technically I dont like Pavillion pun sebab most of the shop kat situ sume yang high level which the harga is "Tak tercapai akal ku" but ada jugak shop yang still reasonable. So we went in to Parkson, takde sale pun..just certain-certain item je yang sale.


Then I saw Stila make-up counter..hurmm saya ada bace blog Miu, yang Stila akan shut down kat Malaysia and now diaorang tengah wat clearance besar-besaran. So I went to the counter, and x ramai orang pun.. saya plan nak beli payung Stila je sbb..hurmm sbb die in PINK color!!!! but end up sume benda pun saya kutip sbb ape..sbb mmg totally murah, tapi saya tak beli make-up pun cume beli cam merchandise dari stila macam payung, mug,beg, bekas pencil..ahahahaha and the total damage is:



Tapi ni kira murah la..sbb byk benda wooo smpai my mom offer nak beli J.CO pun saya x mo..sbb perut kenyanggg je bile dapat barang-barang best ni..ahahahah. Naseb kat counter Stila tu x ramai org..kalau x mau saya bergaduh berebut barang cam citer "Confession Of A Shopaholic tu" hehehehe


Ye Shopping sememangnye satu terapi yang sangat bagusssss..selain makan..ahahaha..oh ye saya plan nak beli make up box ni..




tapi pikir-pikir balik saya bukan ada make up pun..takat satu Lip Gloss je baek x payah...walaupun die color ungu..tapi sangat-sangat la sweeeetttttt, smpai saya rasa blood pressure saya naek..ahahahahah. ni lah muka saya bile dapat shopping..




Saya tersengih macam orang x betul...hehehehe..Oh ye thanks to banker terbaik dunia ye itu my beloved mom..anak plg spoil sape lagi..sayer ler..ohh best nyeee..nak shopping lagie..ada sesape nak bawak?Oh untuk barang-barang yang saya beli next entry akn saya citer k, x de mende sgt pun biasalah gurl stuff.murah je :-) . Tapi sbb Blog la saya tau ape yang 'in trend' tapi ngan harga yang sangat2 berpatutan.so x de la membazir, sbb benda2 mahal ni akak mana mampu dik. :-)


See Ya!

1 comment:

haifaarah said...

jelesnyee..ko tnggu la hri gue nnti...huhhh..