Sunday, May 10, 2009

My STILA Haul!


I'm totally forgot to update about this! ahaha..I was totally crazyyyy about this things last month. It make me become a STALKER, IRRITATING PERSON and so other behaviour that I never had before..This is all because of STILA!.

Knowing me, I'm not a kind of person that will put make-up on my face everytime I go out. Saya sangat percaya kepada 'Natural Beauty' in myself..ahahahaha..plus I'm a type of person yang sangat2 fussy bile smpai bab make-up ni, since my skin sangat sensitif.. :-) . So before this kalau terpaksa make-up pun saya hanya gunakan produk MAC..tapi MAC mahal plak yang saya ada pun cume compact powder jew..

But..when I heard about STILA is having a great great discount since they will close down their counters in MALAYSIA saya jadi gileeee..everyday saya akn telefon STILA counter kat One Utama to check diaorang dah re-stock atau belum, smpai SA tu pun dah kenal saya. Then masa doktor bagi MC (sbb tul2 sakit x tipuuu) saya x rest kat umah tapi bertenggek di Counter STILA in KLCC ahahahaha..smpai saya totally pokai!!!!! but I had Fun..sbb saya kenal kawan-kawan baru kat counter STILA and they are totally awesome..plus saya suke gileee ngan STILA make-up ni..tapi dah tutup plak..x pe x pe..nanti gi US leh beli..masalahnye tah bile plak aku nak gi US..takpe for honeymoon nanti larh..hehehe..boleh ye abg sayang? ahahahhaa..

So sepanjang sebulan saya menjadi pengejar STILA ni larh yang saya beli..tak byk macam bloggers2 lain beli ( hey some of them beli ber beg2 ok..I wonder baper riban la diaorang abes cause saya yang beli sket pun abes ratus gak)

Nih compact powder, saya kutip 2 :-)



STILA silk shimmer gloss (sedap untuk dijilat, rasa vanila ahahha) and STILA lipstic



STILA trio eye shadow



STILA brush no 1 and no 7

So STILA is no more in Malaysia. Thank You STILA for the great SALEEEE!!!. I'll see you in US some other time..theeee :-)

P/S: harap MAC pun tutup kat Malaysia, buat SALE besar-besaran camni..muahahahaa..One more thing..thank You to STILA SA Lilian (KLCC) and OU branch ( lupe name plak ehehhe). Thank you sbb melayan kerenah saya, panggilan telefon saya hampir setiap hari ahahahah.

3 comments:

afizaziz said...

pembaziran wang rakyat malaysia!!!
hihihihi...

Cutie Pie Lulabi said...

Tapi satu terapi yang BAIKK!!

haifaarah said...

i sokong pendpt u afizaziz. mmg mmbazir..hehee. Sebenarnye jeles..hehe