Friday, May 22, 2009

RM 0.70? Biar Betul?



So I received my house waterbill yesterday..
Kalau last month RM7.00
Bulan ni lagi best RM 0.70..Yeee 0.70 sen jer..!!

Habis Zoom dah! hehe..
Murahnyee..Padahal aku mandi hari-hari yer..basuh baju hari-hari..
Tapi x pe la..murah lagi bagus..lain la kalau melambung x tercapai dek akal, memang lar aku kuar frontpage akhbar KOSMO!
Ni yang buat aku suke kat Parti Pembangkang nih! hehehehe..

6 comments:

afizaziz said...

hikhik
ni tandanya org kat umah terutama cik cutie ni mandi tp xbasah
hahahaha

Ainul Nadiah Shamsir said...

memang mandi hari-hari, basuh baju hari-hari.. tapi itu semua dilakukan dirumah jiran.. hahaha!!

Cutie Pie Lulabi said...

Hafeez: ahahaha..mandi x basah, tido x lena, mkn selaluuuuu kenyang..muahahaha

Nadia: kahkah..mana ada..pepandai jer

afizaziz said...

ahahaha
mmg
bab mkn mmg akan kenyang jer....
tu r badan makin naik....hehehehe

Farah and Fazli said...

tunggu kami datang, kami nak pasang pool kat depan rumah hahahha

Cutie Pie Lulabi said...

kak fatin: aha..meh2 buleh ajer..hehehe