Tuesday, May 19, 2009

Tau tau Mother's Day Dah Lama Lepas..

Aku tau..Mother's Day dah basi dah pun..Tapi saya sangat la busy beeee last week. Semua entry yang saya letak tu pun dah auto publish awal-awal. Soo inilah citer Mother's Day saya dan adik-adik saya yang x seberapa buat ibu kesayangan kami. :-)

Kami dah awal-awal tanye kat ibu die nak ape for mother's day ni, cause mmg kitaorang totally x tau nak beli ape kat die..balik2 handbeg..buhsan, so we decide to buy what she want. So kami bwk die ke Subang Parade sbb die nak beli baju kat Ms Read, plus tempat tu x larh crowded cam tempat lain kan...
So smpai sana terus gi Ms Read. Awal2 my mom dah di-warning supaya tidak melebihi limit yang telah ditetapkan oleh pihak pengajur iaitu:

Pihak Penganjur

Bajet x melebihi RM150.00. Matlamat tercapai!hehehe. Ohh!! Ms Read sangat bestt..sementara tunggu my mom sopping around the shop kitaorang dapat air mineral and the bottle sgt cuteeee

Cute kan..botol air ke org tu?
Pehtu kami gi mkn..ahaaa disebabkan budget yang limited..makan2 untuk hari tu terpaksalah ibu saya membayarnye..naseb mkn kopitiam je..kehkeh..Uncle Lim's Kopitiam..sodap sodap..Tapi time makan x smpat nak snap gambar..hehehe..so after that kitaorang jejalan je larh kat situ..my mom biasalah shopping hadiah mother's day untuk mak-mak lain..baik bebenor..
anak die pun sibuk membelek barang

My mom

belek je larh


Owh tetibe ada harga runtuh utk comforter x sempat rembat sume dah licin. Jenama AKEMI lak tu


So itulah Mothe's Day kami. Sederhana je tapi Happy, ye kami happy sbb dapat gembirakan our mom that day..ape yang kami beli kat die x kan dapat membayar susah payah die membesarkan kami adik beradik..Happy Mother's day to our beloved mom. We love u sooo much walaupun ibu suke marah and bebel..hehehehe sbb tanpa tu sume kitaorang sunyiii..hehehe. Love you.

3 comments:

afizaziz said...

cadar AKEMI menjadi pilihan ibu2 di malaysia ek
kat umah AKEMI
kat umah sewa pon AKEMI

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

bagus apa anak2 memberi hadiah pada ibu2 tersinta .. sure mommy heppiiiiiiiiii ;-)

Cutie Pie Lulabi said...

afizaziz: a'ah sume pun AKEMI..tapi gue lagi suke AUSINNO sbb byk color PINKKKK!!

Kak Diana: hadiah x seberapa pun..tapi die heppi pun dah cukup baguss..heheheh